2nd Recording

Hahaa.. . kesalah pahaman membuat kita mesti recording sekali lagi. Lagu kedua  yang kita arransemen lagi lagu kotak – masih cinta. . kalau gak bagus2 amat, mohon maaf ding , , soanya arransemen ulangnya kita bikin satu malam . . hehhe, ,yang mau enger, langsung donlod ja disini . .

via ripway

via rapidshare

3 Comments

  1. Hadoitz said,

    February 13, 2009 at 9:53 pm

    Recording di mana om ?

  2. Hadoitz said,

    February 20, 2009 at 8:50 pm

    Waaa… mantaf… gak nyangka klo cuma home recording.
    Itu emang rekaman semua ?
    Maksudnya drum dan sebagainya gitu, soalnya gw biasanya bikin pake Accoustica Beatcraft aja, cuma gitar doang yang beneran di rekam, hehe…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: